Followers

Bila Nak Sembahyang ?








"Pada hari ini (kiamat) Kami tutup mulut mereka; dan berkatalah kepada Kami tangan mereka dan memberi kesaksianlah kaki mereka terhadap apa yang dahulu mereka kerjakan."

- (Surah Yaasin:65)

7 comments:

Seimura said...

hahahaha..
ok sgt lucu dan berbisa.

Ummu Umar said...

slm..mudah-mudahan dapat pengajaran..dkt akhirat nanti, tangan kaki jadi saksi perbuatan kita..syukran la ziarah blog kartun den ni.

Aemy Elyani Mat Zain said...

TAHNIAH buat saudari yang menggunakan lukisan sebagai cara berdakwah..

ana mohon kebenaran saudari untuk copy beberapa tajuk yang penting dalam lukisan saudari kerana team ana ingin pilih lukisan saudari untuk diedarkan sewaktu solat jumaat kat tempat orang ramai berkumpul dan kami edarkan kepada rijal muslim di sana yang tidak tunai solat jumaat..

ana ada cadangan sedikit iaitu kalau ditambahkan lagi komik islamic value ini berkisarkan tajuk aurat,couple dan sebagainya yang dekat dengan remaja..

ini email dan blog ana:
email:aemz_85@yahoo.com
blog: www.nurmujahidah1010.blogspot.com

salam ukhuwah..

Ummu Umar said...

wslm..buat saudari aemy.

JazaKALLAHUkhairan di atas penghargaan. Tiada masalah untuk copy kartun-kartun ana untuk disampaikan kepada yang lain.AlhamduLILLAH, syukran di atas cadangan-cadangan enti. InsyaAllah ana akan tambah karya mengenai tema-tema tersebut. salam ukhuwah FILLAH..:)

Pena Daie said...

salam..menarik kartun2 di sini..
hamba mohon izin utk letak dalam majalah bulanan DPM Shoubra boleh??
hamba editor buletin Nida' Huffaz Shoubra.
- sahabat qiraat shoubra

Ummu Umar said...

wslm.
alhamduLILLAH syukran. insyaALLAh boleh kiranya nak masukkan dalam buletin shoubra, tapi kartun2 ana ni perlu diedit semula jadikan 1 page, sebab ana terpaksa cerai2kan setiap panel(kotak) untuk memudahkan pelawat membaca blog ni. jazaKALLAhukhairan.

Ukhti Sarah said...

Ana mohon copy kedlm blog ana y ukhti..:))

Komen Terkini

Get Recent Comments Widget
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...